31 Temmuz 2013 Çarşamba

Duyuru

Bunaldıkça blog silmek hobim oldu ...
Bu silip tekrar yenisini açtığım 4. blog olacak ... 
Aslında gizliden gizliye , kimseye bildirmeden yazmak istiyordum . 
Çünkü insanlarla uğraşmak gerçekten hiç kolay değil .
Siz sadece tahmin edebileceğiniz kadarını biliyorsunuz ancak benim açımdan bakıldığında gerçekten bunaltıcı olabiliyor bazı şeyler ........ 
Bloguma girdiğiniz de hemen önünüzde gözüken ''hakkımda '' ve ''Sık Sorulan Sorular''  Bölümü olduğu halde son günlerde sürekli ''Kore'de misin ? Eşin Türk mü ?''  diye sorulması .   
Fotorafların altına gelen saçma sapan yorumlar ..... Misal verecek olursam , Türk arkadaşlara iftar verdiğim gün yaptığım yemeklerin arasında mercimek köftesi de vardı ... Fotorafın altına biri '' anladıkta mercimek köftesi ne alaka , ne tuhafsın , tabakların da hep ayrı ayrı takımın yok mu ?'' yazmış.... 
Böyle bir yorum bana cidden çok kırıcı geliyor , bozmak istiyorum ki yorum sahibi kırıcı olduğunu bilsin . 
Ancak insanların gözüne yorumu yazanın münasebetsizliğinden ziyade benim agresifliğim , küstahlığım gözüküyor .....  Agresif bir insan değilim hiç de ......
Yine son günlerde Kore'ye geliyorum beni hava alanından al, otelimden al gibi istekler, bana bedava turizm rehberi muamelesi yapılması , google yerine konulmam tuzu biberi oldu .... 
Tabi , bunlar sadece bir kısmı .... Hakkımda beni hiç tanımadıkları halde sadece TVye çıkan videolarımızı izleyip uygunsuz sözler edilmesi de cabası .....
Tipime takıp güzel olmadığım hakkında dedikodu döndürenler, saçın kaşın makyajın diye bir dolu eleştiri yapanlar ..... Halbu ki ,elbetteki dünyanın en güzel bayanı olduğum gibi bir iddam yok ama vasatın da üstünde olduğumu biliyorum ,ayrıca çok çirkin de olabilirim , benim çirkin olmam haset yumağı yüreğinize su mu serpecek ? bir insanı güzel çirkin diye dedikodusunu yapmak karalayacak bir şey bulamadığı için tipine laf atmaktan başka bir şey değildir. 

Dediğim gibi bunalıp sildim... Yazmamak da kararlıydım ancak bir kaç değerli arkadaşın da tavsiyeleri sayesinde , mail gönderip soran sürekli okuyucularım sayesinde fikrimi değiştirdim.  Zaten yazmayı çok seviyorum , severek yaptığım bir şeyi başkaları yüzünden engellemenin doğru olmadığına karar verdim. 
Bir daha bunalsam dahi emek verdiğim blogu silip atmayacağım . 

Buyrun :